Ik ben een goede peon en heb haar op m’n arm. 

Zo ’t muurtje staat. Ik moet zeggen dat de metselaar goed werk heeft geleverd. Vooral zijn voorstel om aan de onderzijde de muur te versterken sprak me erg aan zo ook de manier waarop hij dit deed. 

Hij legde de eerste rij bloks ondersteboven, sloeg de tussenstukken er uit en in het zo ontstane kanaal legde hij een stevige buis en vulde dat kanaal met cement. De muur is verder perfect recht en horizontaal. Ik had alle bloks voorbereid met de noodzakelijke gaten, gelukkig klopte dit allemaal precies. Benjamin de metselaar vond me een goede peon (hulpje). 

En daar staat hij dan, er boven op liggen de electriciteits slangen en de metalen buis die in de bovenbalk komt. 

Morgen wordt het deurkozijn geplaatst en de bovenzijde afgewerkt. 

Vanmiddag zijn we naar de oogarts geweest en zijn Anks ogen gelazerd. Op het lange wachten na is dat allemaal heel vlot verlopen. Kennelijk was het succesvol ook. Ik word continue op de hoogte gehouden van wat ze allemaal beter ziet. Zojuist meldde ze me dat ik haar op m’n arm heb…… 

Geef een reactie

